Type dienstverlening:

Projectinrichting kantoor


Projectnaam:

n.v.t.


Plaats:

Amsterdam-West

Opdrachtgever:

Strong Outsourcing


Gekozen stijl:

Industrieel


Oplevering: 

Juli 2022

Kantoorpand Amsterdam Sloterdijk

Onze opdrachtgever was vanwege sterke groei binnen korte tijd, op zoek naar een kantoor om verschillende labels gezamenlijk te huisvesten. Reden was dat dit de onderlinge samenwerking ten goede zou komen, zo ook de informele bedrijfscultuur. Getuige het door Home Inspirations ingerichte restaurant en de ontspanningsmogelijkheden inclusief een heuse tafeltennistafel.

 

De uitdaging

De opdrachtgever had behoefte aan voldoende ruimte voor de 4 C’s: Communication, Co-working, Concentration en Community. Dit is door ons uitgewerkt in een vlekkenplan voor een optimale balans daartussen. Zo zijn er stilte werkplekken ingericht in de vorm van te reserveren werk- en vergaderruimtes, belcellen voor online meetings en telefonische gesprekken, samenwerkplekken in de vorm van afzonderlijke tafels met stoelen, een restaurant/ontspanningsruimte, individuele werkplekken, flexwerkplekken, een volledig ingerichte keuken en een loungegedeelte met panoramisch uitzicht over de levendige omgeving van Sloterdijk.


De oplossing

Het team van Home Inspirations luistert bij elke opdracht met volle aandacht naar de wensen van de klant. In dit geval verkoos opdrachtgever de koopoptie boven de huuroptie. Vanwege ons uitgebreide portfolio kregen we het volledige vertrouwen van de opdrachtgever om de kantoorruimte zowel op zakelijke, als ook huiselijke wijze in te richten.


Ons vlekkenplan hebben we vertaald in meubilair met een warme en toch stoere uitstraling. De huisstijl van de opdrachtgever hebben we terug laten komen door de warme kleuren hiervan toe te passen in accenten van het interieur: kussens, bekleding van de belcellen, de wanden van de vergaderruimtes.


Resultaat

Het leek ons als projectinrichter de ultieme uitdaging om een ruimte te creëren waar men, ook buiten werktijd, graag vertoeft. Dat is gelukt! De inrichting is in 3 weken van A tot Z gerealiseerd. De inrichting zelf nam ruim 2 dagen in beslag.

De ondernemer zei hierover het volgende: 'Zeer tevreden. Goed advies, vlotte service en een leuk, accuraat team dat alles kwam plaatsen. Het resultaat is een sfeervol kantoor waar we ook buiten werktijd graag samenkomen'.


Over de opdrachtgever

De opdrachtgever is een toonaangevende serviceverlener op het gebied van: (internationale) salarisadministratie, HR administratie en Profit. Hun consultants bieden op basis van zowel outsourcing als detachering, tijdelijke of structurele ondersteuning aan organisaties in elke branche.


Ben je op zoek naar een niet-typische kantoorinrichting? Dan ben je bij ons aan het juiste adres. We vertellen je graag meer over onze projectinrichtingen.